domingo, 11 de janeiro de 2015


"YOU USED TO HOLD ME '94 - RALPHI ROSARIO PRESENTS XAVIERA GOLD"
(P)1994 Strictly Hype Recordings ‎– SHCD 112
CD Maxi-Single - 320 kbps

1 You Used To Hold Me (H & F Clubhouse Mix)
2 You Used To Hold Me (It's A Jazz Thing)
3 You Used To Hold Me (Georgie's Vibe Mix)
4 You Used To Hold Me (Knight Moves)
5 You Used To Hold Me (Ralphi's Riviera Mix)
6 You Used To Hold Me (Maurice's Club Mix)
7 You Used To Hold Me (D.J. Attack's New School Mix)
8 You Used To Hold Me (Danny's Twisted Vocal Mix)
9 You Used To Hold Me (Masters At Work Main Pass)
10 You Used To Hold Me (D.J. EFX's Tribal As A Mofo)
11 You Used To Hold Me (The Trancesexual Dub)
12 You Used To Hold Me (D.J. Hyperactive's Chicago 303 Mix)

Um comentário:

  1. ola gostaria de baixar este album , mais nao tenho conta no minha teca , valeu sergio

    ResponderExcluir